۱۳۸۸ فروردین ۱۰, دوشنبه

 

موج تاثیرگذاری مهندس موسوی در حال گسترش است



یک عضو ستاد انتخاباتی مهندس میرحسین موسوی از شکل گیری ائتلاف‌های غیرمنتظره در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبرداد.
به گزارش قلم ابوافضل فاتح گفت:حضور مهندس میرحسین موسوی در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری همانگونه که پیش‌بینی می‌شد درحال ایجاد موج عظیمی از تحولات در دوسطح اقشار مختلف مردم و نخبگان سیاسی است.
مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد میر حسین موسویضمن اشاره به مطلب فوق افزود: براساس اطلاعات دقیق دریافتی حضور مهندس موسوی در حال حاضر در طبقات مختلف جامعه( به ویژه طبقات متوسط و مستضعف) با بازتاب بسیار مثبتی مواجه شده و بر اساس نظرسنجی‌های دقیق، هز روز دامنه این تاثیرات به سمت ایجاد یک موج بزرگ اجتماعی در حال وسعت یافتن است.
وی افزود: با وجود برخی گمانه‌زنی‌های قبلی نتیجه نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد نگاه جوانان نیز نسبت به مهندس موسوی مثبت است و با توجه به نگاه مثبت نسل اول و دوم نسبت به میرحسین موسوی، تاثیرگذاری انتقال پیام به صورت مستقیم و چهره به چهره به نفع میرحسین موسوی در حال انجام شدن است.
فاتح در ادامه واکنش نخبگان سیاسی به حضور مهندس موسوی در انتخابات را در جناح‌های مختلف سیاسی کشور بسیار جالب‌توجه دانست و از شکل‌گیری ائتلاف‌های قوی، ارزشمند و غیر منتظره‌ی پنهان و آشکار میان هر دو جناح کشور در آینده نزدیک خبر داد که در فضای رسانه‌های کشور موج ایجاد خواهد کرد.
مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد میرحسین موسوی در ادامه تاکید کرد: مجموع تحولات فعلی از شکل‌گیری یک نقطه عطف بزرگ در تاریخ تحولات سیاسی کشور حکایت دارد که بزودی بسیاری از مناسبات سیاسی کشور را دستخوش دگرگونی خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه ستاد مهندس موسوی در اطلاع‌رسانی خودبر مبنای انتشار اطلاعات دقیق و قطعی و نه گمانه زنی‌عمل خواهد کرد،گفت: روش تبلیغاتی ستاد موسوی نیز به شکلی مضمون‌گرا و پیام‌محور است و در اجرای آن لزوما از روش‌های تبلیغاتی رایج سرمایه‌محور و قدرت محور تبعیت نخواهد شد.
فاتح با بیان اینکه«مسیر تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بدون شتاب زدگی یا تعجیل و به صورت برنامه ریزی شده و پلکانی طی خواهد شد» تاکید کرد: محور برنامه‌های ستاد تکیه بر مردم و پیگیری سیاست «یک شهروند یک ستاد » خواهد بود که در این سیاست یکایک ایرانیان حتی منتقدان و مخالفان نیز نقش رسانه‌های میرحسین موسوی را ایفا خواهند کرد.
وی ستاد مهندس موسوی را ستادی منسجم، برنامه‌محور و هدفمند دانست که برادری، مودت ، الفت و اعتماد در آن حرف اول را می‌زند و نه تنها برای انتخابات، بلکه برای کشور نیز برنامه دارد.
وی در ادامه از برگزاری اولین کنفرانس‌ مطبوعاتی مهندس میرحسین موسوی با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در نیمه دوم فروردین ماه و همچنین انجام نخستین سفر مهندس موسوی به یکی از استانهای کشورمان بعد از اعلام حضور در انتخابات،در آینده نزدیک خبرداد.

برچسب‌ها:






<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]