۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

 



بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عربستان هنوز تمام نشده بود که اس ام اس می رسد: «عامل باخت ایران : محمود احمدی نژاد». زمان زیادی نمی گذرد که پیامک ها یکی پس از دیگری می رسند:
«پا قدم احمدی نژاد تیم ملی را مقابل عربستان سرافکنده کرد» ، «کره جنوبی از احمدی نژاد برای حضور در دیدار برگشت در سئول دعوت کرد» ، «احمدی نژاد 100 هزار تماشاگر را هو کرد» و . . .
بسیاری از هوادارن دو آتشه فوتبال نیز دیروز سنگینی باخت مقابل عربستان را با این جملات تسکین بخشیدند: «همینکه احمدی نژاد ضایع شد کافی بود.»
واقعیت اما اینست که این باخت که نشانی از مدیریت نا کارآمد چند سال اخیر در عرصه فوتبال است ، برای حیثیت ملی ما بسیار گران تمام خواهد شد. مدیریت نا کار آمدی که کل ورزش کشور را در برگرفته و علی آبادی همچنان با حمایت های همه جانبه احمدی نژاد به فعالیت خود ادامه می دهد.
در همین حال باید اذعان داشت حضور احمدی نژاد در وزشگاه آزادی نیز سنگینی این شکست را بیشتر کرد گرچه شاید موجبات انبساط خاطر بسیاری را فراهم نمود.
مدت زمان زیاد نمی گذرد که در مطلب «به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد برای تماشای ديدار فينال جام جهانی [کشتی] بين ايران و آذربايجان وارد [سالن ورزشگاه] آزادی شد. محمد علی آبادی رئيس سازمان تربيت بدنی نيز در كنار وی حضور دارد.»
بنظر می رسد احمدی نژاد با این حضور خود ریسک بزرگی کرده باشد. اگر ایران قهرمان مسابقات کشتی جام جهانی می شد بنگاه تبلیغاتی دولت نهم می توانست استفاده زیاد از این موقعیت بنماید.
اما تیم کشتی آزاد ایران از آذربایجان شکست خورد و به مقام دومی بسنده کرد تا حضور احمدی نژاد در سالن کمرنگ جلوه نماید. حالا می تواند گفت حضور احمدی نژاد با خوش اقبالی برای تیم همراه نبوده و ریسک دولت نهمی ها نتیجه مطلوبی در بر نداشته است: «حالا می تواند گفت حضور احمدی نژاد با خوش اقبالی برای تیم همراه نبوده و ریسک دولت نهمی ها نتیجه مطلوبی در بر نداشته است!»





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]