۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

 
پارتي بازي در واگذاري پليس +10
يكي از بينندگان «تابناك» در پيامي نوشت: سال 86 با توجه به اينکه در منطقه ما دفتر پليس +10 نبود، شوراي شهر ما به من گفت که شما که مغازه مناسب و خالي داري، مدرک مهندسي کامپيوتر هم داري براي رفاه حال مردم، يک دفتر پليس +10 راه‌اندازي کن.

با شماره‌اي که در سايت www.epolice.ir گذاشته بودند تماس گرفتم که گفتند سال 87 فراخوان مي‌دهيم. صبر کرديم تا سال 87 که فراخوان دادند. به سايت مراجعه کردم، ديدم در داخل شهر اصفهان هيچ سهميه‌اي اعلام نشده و براي شهرهاي دور و بر هر شهر يک سهميه اعلام شده. با آنها تماس گرفتم و گفتند فقط همين‌هاست که اعلام کرده‌ايم.

هنوز زمان فراخوان تمام نشده بود که شنيدم يک دفتر پليس +10 در منطقه ما تاسيس شده. به آن دفتر مراجعه کردم و با تعجب ديدم درست مي‌گويند. عجيب‌ تر اينکه بعضي از شرايط که پليس در سايتش گذاشته بود براي آن دفتر وجود نداشت. مثلا در خياباني دور از ميدان اصلي بود که بايد پياده 15 دقيقه راه مي‌رفتي و يا با ماشين شخصي خود را به آنجا مي‌رساندي، چون تاکسي يا اتوبوس ندارد. در صورتي که مغازه‌اي که من داشتم تا ميدان اصلي 100 متر فاصله داشت.

حال سوال من از رئيس‌جمهور عدالتخواه اين است که اين عدالت است؟ اين کمک به رفاه مردم است؟





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]