۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

 
موسوی پس از ثبت نام: مستقل آمده ام
وی افزود: آیا ممکن است ملتی وجود داشته باشد که به چیزی کمتر از بهترین قناعت کند ؟ شرایطی که امروزه در آن به سر می بریم بهترین نیست ، وضعیت در حال حاضر در شان ملت و مردم ما نیست و سرمایه های انقلاب و بذل خونهایی که در راه امام (ره) ریخته شده است ، در خطرند
میر حسین موسوی بعد از ثبت نام برای نامزدی در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری گفت: مستقل پا به صحنه انتخابات گذاشته‌ام تا مرزبندی‌های سیاسی این راه روشن را محدود نکنند.

به گزارش خبرنگارمهر مستقر در ستاد انتخابات کشور، میر حسین موسوی پس از ثبت نام برای حضور در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوی در جمع خبرنگاران گفت: مردم سربلند ایران ، پروردگار شما نعمت را بر این مرز و بوم تمام کرد آن چارسوق تمدن ها، سرزمین میانه، پناهگاه آیین های آسمانی و زادگاه مفاخر بشری قرار داد تا جایی که امام راحل فرمود: ایران موجودی آسمانی است که کسی نمی تواند به آسیب برساند.

وی افزود: آیا ممکن است ملتی وجود داشته باشد که به چیزی کمتر از بهترین قناعت کند ؟ شرایطی که امروزه در آن به سر می بریم بهترین نیست ، وضعیت در حال حاضر در شان ملت و مردم ما نیست و سرمایه های انقلاب و بذل خونهایی که در راه امام (ره) ریخته شده است ، در خطرند.

میر حسین موسوی با بیان اینکه آنچه امروز می بینید حاکی از برنامه ریزی های خلق الساعه و تصمیمات بدون کارشناسی است، تصریح کرد: من میر حسین موسوی فرزند کوچک انقلاب به صحنه آمده ام چون وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعلی را در شان ملت ندیده ام. آمده ام تا عزت ملت ایران را احیا کرده و از حق مردم دفاع کنم و حامی ارائه گردش شفاف اطلاعات به مردم باشم.

داوطلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: به صحنه انتخابات آمده ام تا از آزادی و آزادی های مصرح در قانون اساسی دفاع کرده و فرمان 8 ماده ای امام راحل را در تحقق حقوق شهروندی و حریم خصوصی مردم احیا کنم.

نخست وزیر کشورمان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: به صحنه آمده ام تا عزت مردم و هویت و اصالت ایرانی را از طریق تنش زدایی و برقراری روابط بهتر با جهان احیا کرده و احترام ایرانیان را در جهان تامین کنم و به سوی ایرانی آباد، آزاد و سربلند سوق دهم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه من راه یک شبه برای حل مشکلات اقتصادی کشور نمی شناسم، تصریح کرد: به صحنه آمده تا ساختار آسیب خورده کشور را از طریق احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شوراهای تصمیم گیری ترمیم کنم و پشتیبان تولید ملی و فعالیت های مفید اقتصادی در کشور باشم.

میر حسین موسوی با اظهار تاسف از اینکه سیاست های نادرست اقتصادی عزت مستضعفان را لگد مال کرده و پشت آنان را به دلیل فشارهای اقتصادی خم نموده است، تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دهم داوطلب شده ام تا با گسترش بیمه های همگانی اقشار محروم را از محرومیت خارج کنم ، کسانی که بعد از پیروزی انقلاب و در آن حماسه آفریدند و فرزندانشان از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

وی یکی از اهداف اصلی خود را تشکیل دولت فرهنگی و مدافع فرهنگ غیر دولتی و غیر دستوری عنوان و تصریح کرد: در این راه با همه نخبگان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه که همه در این راه تاثیر بسزایی دارند رابطه ای دوستانه در راستای رسیدن به اهداف کشور خواهم داشت.

نخست وزیر کشور در دوران دفاع مقدس ادامه داد: با کمک همگان با هدف تحقق جامعه ای پر از امید و نشاط تلاش خواهم کرد. نباید با سرایت دادن تفاوت های خود به متن جامعه، سرمایه های خود را از دست بدهیم و لذا بنده همواره پذیرای اصلاح اصولگرایانه بوده ام.

موسوی ضمن تقدیر از طیف های سیاسی و گروه هایی که از حضورش در انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده و وی را مورد حمایت خود قرار داده اند، اظهار داشت: اکنون مستقل پا به صحنه انتخابات می گذارم تا مرزبندی های سیاسی این راه روشن را محدود نکند. این استقلال نه از روی تک روی، بلکه برای استمداد از تمامی اقشار جامعه با احترام به گروه های حامی ام است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که بتواند پاسخ مناسبی به اعتماد کسانی بدهد که حامی او بوده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : به یاری مردم و رهبر فرزانه انقلاب می توان در راه خدمت به جامعه موفق بود اطمینان دارم که مردم به شرایط آگاهند و با انتخابی هوشمندانه وظیفه ملی و دینی خود را انجام خواهند داد و خداوند در این راه با خدمتگزاران ملت همراه است.





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]