۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

 

اشتباهات لپی درباره تعداد مطالب تخریبی علیه رئیس‌جمهور


مشاور وزير آموزش و پرورش اعلام کرد: در سه سال اخير سه ميليون اتهام به رييس جمهور زده شده و حتي از زشت ترين القاب مانند «...» فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی دولت؛ کيومرث يزدان‌پناه، روز شنبه در جمع هواداران احمدي نژاد در مصلي امام حسين (ع) سميرم گفت: در سه سال اخير سه ميليون (3,000,000) اتهام به رييس جمهور زده شده و حتي از زشت ترين القاب مانند «...» فراتر رفته است.

وی افزود: مگر احمدي نژاد چه گناهي کرده که وي را اينطور به باد تهمت و افترا گرفته اند.

خبرنگار شهاب‌نیوز می‌افزاید: اظهارات مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره ایراد سه میلیون اتهام به آقای احمدی‌نژاد ظرف سه سال گذشته در حالی است که حدود یک ماه قبل، یک فعال سیاسی حامی دولت تاکید کرد دولت نهم طی 4 سال گذشته، 40 هزار و 930 بار تخریب شده است [+]. بر این اساس و با توجه به این که هر «اتهام» لزوماً یک «تخریب» هم به حساب می‌آید، می‌توان گفت مشاور وزیر آموزش و پرورش در شمارش خود حدود دو میلیون و نهصد و پنجاه و نه هزار و هفتاد (2,959,070) بار زیادی شمرده است.

البته این اشتباه پایان ماجرا نیست. چرا که چندی قبل، مديركل پژوهش خبرگزاري جمهوري اسلامي در گفتگویی با خبرگزاری فارس اعلام داشت: «بر اساس تحقيقي كه انجام داده‌ايم، در طول سه سال حاكميت دولت نهم 1689 مورد توهين به آقاي احمدي‌نژاد و 39 هزار و 682 مورد (39,682) سياه‌نمايي علیه اقدامات دولت ثبت شده است». مجموع دو عدد فوق، 41,371 مورد می‌شود که با این حساب هم باید گفت محاسبات مشاور وزیر آموزش و پرورش حدود دو میلیون و نهصد و پنجاه و هشت هزار و ششصد و بیست و نه مورد (2,958,629) بیشتر است.

خبرنگار شهاب‌نیوز در پایان تاکید کرده است: به نظر می‌رسد که ارایه آمارهای آنچنانی درباره «تخریب» آقای احمدی‌نژاد همانند اصرار برخی از مسئولان به ارایه آمارهای آنچنانی درباره «دستاوردهای» دولت نهم؛ این روزها به یک رویه و مد تبدیل شده است. صرفنظر از تناقضات جالب آمار مختلفی که از سوی افراد مختلف ارایه می‌شود، این پرسش همچنان به قوت خود باقی است که اساساً تعداد این تخریب‌ها (چه رقم 40 هزار تایی و چه رقم 3 میلیونی) چگونه به دست آمده و کدام نهاد یا پژوهشگر به شمارش این «تخریب‌ها» همت گمارده است؟ ...


خبر مرتبط:
40930 مطلب تخریبی علیه احمدی‌نژاد، 4 مطلب علیه هاشمی! [اینجا]






<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]