۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

 
آغاز به کار چهارمین ستاد انتخاباتی برای کاندیدای بی‌ستاد!

در حالی که نزدیکان و منسوبان رئیس‌جمهور اعلام کرده‌اند که محمود احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری امسال ستاد انتخاباتی نخواهد داشت؛ سومین و چهارمین ستاد انتخاباتی سراسری آقای احمدی‌نژاد نیز امروز چهارشنبه اعلام موجودیت کرد!

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ با آن که برخی از نزدیکان و منسوبان دولت نهم اعلام کرده بودند که محمود احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری امسال ستاد انتخاباتی نخواهد داشت؛ سومین و چهارمین ستادهای انتخاباتی سراسری آقای احمدی‌نژاد نیز اعلام موجودیت کردند.


«ستاد مردمی حامیان جوان دولت اسلامی» و «ستاد انتخاباتي حاميان مردمي احمدي‌نژاد» در حالی امروز چهارشنبه (16 اردیبهشت) با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کردند که دوم اردیبهشت‌ماه، مجتبی ثمره هاشمی نیز از آغاز به کار «ستاد هماهنگي حمايت مردمي از احمدي نژاد» خبر داده بود. چهار روز قبل یعنی در تاریخ 12 اردیبهشت نیز «ستاد خودجوش مردمي حمايت از محمود احمدي‏نژاد» با نام «ستاد امتداد مهر» با انتشار بيانيه‌ شماره يك خود اعلام موجوديت كرده بود.

راه‌اندازی و اعلام موجودیت این 4 ستاد انتخاباتی سراسری در حالی است که ولي اسماعيلي نماينده حامی دولت در مجلس هشتم دو ماه قبل و پس از دیدار خود با رئیس دولت نهم اعلام کرده بود که «احمدي نژاد قصد تشكيل ستاد انتخاباتي ندارد و ستاد انتخاباتی نخواهد داشت». این مساله به انحای مختلف از سوی اغلب سایت‌های نزدیک به دولت و برخی از چهره‌های حامی دولت نیز مورد تاکید قرار گرفته بود. از جمله آن که علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتي رئیس‌جمهور در تاریخ 26 فروردین 88 در جمع دانشجویان تبریز ادعا کرد که آقای احمدی‌نژاد «در اين دوره از انتخابات ستاد انتخاباتي نخواهد داشت»!

خبرنگار شهاب‌نیوز می‌افزاید: راه‌اندازی این چهار ستاد سراسری در حالی است که اخبار غیررسمی سایت‌ها و روزنامه‌ها نشان می‌دهد حامیان آقای احمدی‌نژاد چندین ستاد انتخاباتی دیگر را نیز به راه انداخته و مصرانه مشغول فعالیت هستند. همزمان با این ستادها که هیچ گاه خبر رسمی و موثقی درباره آن‌ها منتشر نشده؛ فعالیت 24 ساعته صدا و سیما برای تبلیغ «دستاوردهای بی‌سابقه» دولت نهم، فعالیت هنگ رسانه‌ای دولت متشکل از ده‌ها سایت پرهزینه، چندین روزنامه و خبرگزاری از جمله کیهان، ایران، وطن امروز، ایرنا، فارس، برنا، رسالت، رجا، انصار، البرز و...، و همچنین اقدامات جنجال‌سازی نظیر پخش سیب‌زمینی رایگان، پخش پول نقد و ... از دیگر اقداماتی است که نشان می‌دهد دولت نهم همچنان ابزار اصلی خود یعنی «تبلیغات» را از دست نداده است.


اخبار مرتبط:
اعلام موجودیت یک ستاد خودجوش! دیگر در حمایت از نامزدی احمدی‌نژاد [
اینجا]
آغاز به کار رسمی ستاد انتخاباتی رسمی احمدی‌نژاد [
اینجا]
توضیح جوانفکر درباره هزینه ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد [
اینجا]






<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]