۱۳۸۸ خرداد ۲, شنبه

 


حمايت خانواده‌هاي شهيدان همت، باكري و زين‌الدين
از ميرحسين


ژيلا بديهيان (همسر سردار شهيد حاج محمد ابراهيم همت) و مهدي همت (فرزند آن عزيز) فاطمه چهل اميراني (همسر سردار شهيد حميد باكري) و احسان و ‌آسيه باكري(فرزندان آن عزيز) صفيه مدرسي (همسر سردار شهيد مهدي باكري) ليلا زين‌الدين (فرزند سردار شهيد مهدي زين‌الدين)
با صدور بيانيه‌اي حمايت خود را از «مير حسين موسوي» اعلام كردند.

تشكر مهندس موسوي از اصحاب فرهنگ و هنر

مهندس موسوي طي اطلاعيه‌اي خطاب به فرهنگسازان و هنرآفرينان گفت: از اينكه مرا در زمره دوستان و ياران خود قرار داده‌ايد و با حمايت ارزشمند خودتان، مرا دلگرم نموده‌ايد تا بتوانم در ساختن دولت فرهنگي و نه فرهنگ دولتي، موفق باشم، بر خود مي‌بالم و اميدوارم بتوانم با اقدامات عملي به اين تعهد بزرگ، صداقت و پايبندي خود را به آزادي‌هاي فرهنگ‌آفرين اثبات نمايم.

اعظم طالقاني هشدار داد:
تلاش براي تخريب
چهره موسوي

دبيركل جامعه زنان انقلاب اسلامي نسبت به تلاش برخي افراد براي تخريب چهره مهندس ميرحسين موسوي هشدار داد و خطاب به تخريب‌كنندگان گفت كه ادعاي دينداري نكنيد. اعظم طالقاني تاكيد كرد: انتخابات رياست‌جمهوري امري اخلاقي است و در اخلاقيات رذالت جايي ندارد. او شدت اين تخريب‌ها را در مورد ميرحسين موسوي كانديداي حمايت‌شده از سوي سيدمحمد خاتمي بيشتر عنوان كرد و از تخريب‌كنندگان خواست تا با رعايت اخلاقيات زمينه رقابت سالم را فراهم كنند.
طالقاني در اين رابطه به نشريه يكي از احزاب اصولگرا (شما) اشاره كرد و توضيح داد: به‌طور مثال اين نشريه به تازگي با چاپ تصويري از زهرا رهنورد ادعا كرده است كه رنگ لباس وي با همسر باراك اوباما رئيس‌جمهور آمريكا مشابه است و بنابراين اين دو تشابهات ديگري نيز با هم دارند.

موسوي‌لاري:
هنوز فضا را انتخاباتي نمي‌بينم

سيدعبدالواحد موسوي‌لاري با بيان اينكه هنوز فضا را انتخاباتي نمي‌بينم، گفت كه رسانه‌ها و صداوسيما مي‌خواهند شور و نشاط انتخاباتي و حضور مردم كمتر شود.
وزير كشور دولت خاتمي كه در افتتاحيه هفتمين كنگره حزب جوانان ايران اسلامي حامي موسوي با خبرنگاران سخن مي‌گفت با بيان اينكه هنوز فضا را انتخاباتي نمي‌بينم، گفت: رسانه‌هاي همگاني مانند رسانه ملي و مطبوعات در راستاي كشاندن مردم به پاي صندوق‌ها عمل نمي‌كنند.
موسوي‌لاري افزود: ظاهرا تصميم بر اين است كه شور و نشاط انتخاباتي و حضور مردم كمتر شود تا آنان به راي مطمئن‌تري برسند. وي يادآور شد كه اين سازمان به‌طور محسوس در مسير كاهش شور و نشاط انتخاباتي حركت مي‌كند. موسوي لاري در ادامه، گفتمان برتر را گفتماني دانست كه برخاسته از واقعيت‌هاي دروني جامعه و تفسير درستي از خواست مردم باشد.

بهزاديان نژاد:
حضور زهرا رهنورد نقطه عطف انتخابات دهم است
رئيس ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي گفت: حضور زهرا رهنورد در انتخابات دهم به عنوان يك شخصيت مستقل، فرهيخته و دانشمند فارغ از اينكه همسر ميرحسين موسوي است، نقطه عطفي در حوزه فعاليت تاثيرگذار زنان و دختران در انتخابات است.






<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]