۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

 

خبرگزاری فارس گزارش داد: بروز نشانه های بیماری آنفولانزای خوکی در رییس جمهور

خبرگزاری فارس در خبری که بلافاصله آن را از روی خروجی اش حذف نمود اعلام کرد که نشانه هایی از وجود بیماری آنفولانزای خوکی در رییس جمهور دیده شده است. متن این خبر به شرح زیر می باشد و عکسی نیز از صفحه ی پاک شده گرفته شده است که در انتهای صفحه می توانید آن را مشاهده کنید.

فارس: حضور رییس جمهور در اجلاس دوربان و آن استقبال بی شکوه از سخنرانی ایشان را کمتر کسی است که از یاد برده باشد اما از فردای برگشت رییس جمهور از آن اجلاس ایشان به شدت دچار کسالت شدند. بلافاصله تیمی از حاذق ترین پزشکان ایرانی مامور مداوای ایشان شدند اما با کمال تعجب و تاسف اعلام گشت که ایشان به بیماری آنفولانزای خوکی مبتلا شده اند.

پس از آن که این خبر به گوش مقام معظم رهبری رسید ایشان گروهی از زبده ترین مامورین وزارت اطلاعات را مامور کرد تا علت چگونگی ابتلای رییس به این بیماری را کشف کنند. مامورین وزارت اطلاعات با کمک تعدادی از متخصصین سازمان دامپزشکی پس از چندین روز کار تحقیقاتی سرانجام توانستند پرده از این راز بردارند.
نتایج تحقیقات این گروه نشان می دهد که رییس جمهور در حد فاصله ی زمانی که در اجلاس دوربان حضور داشته اند به این بیماری مبتلا شده اند. ابتدا گمانه ها بر این بود که رییس جمهور را به وسیله ی غذا یا آشامیدنی به این بیماری مبتلا کرده اند اما از آن جا که آشپز تیم همراه، ایرانی بود و کلیه افرادی که در این اجلاس رییس جمهور را همراهی می کردند نیز از غذا و آشامیدنی مشابه استفاده می کردند این فرضیه رد شد.


پس از ساعت ها کار تحقیقاتی دقیق، این گروه به این نتیجه رسید که تنها راه ممکنی که وجود داشته تا بوسیله ی آن رییس جمهور را به این بیماری مبتلا کنند همانا وجود ویروس در شی ای بوده که در هنگام سخنرانی رییس جمهور به سوی ایشان پرتاب شد.
لازم به ذکر است که در هنگام سخنرانی رییس جمهور در اجلاس دوربان، شخصی که خود را به شکل دلقک ها درآورده بود شی قرمز رنگی را به سمت رییس جمهور پرتاب کرد.
وزارت امور خارجه ی کشورمان ضمن فرا خواندن سفیر سوئیس مراتب اعتراض شدید کشورمان را به این عمل زشت و زننده ابراز داشته و خواهان استرداد فرد پرتاب کننده شی به سمت رییس جمهور شده است.
وزارت امور خارجه در نامه ای کتبی به کشور سوییس اعلام کرده که این کشور را مسئول بروز هرگونه حادثه ای احتمالی برای رییس جمهور می داند.

برای دیدن تصویر در سایز بزرگ اینجا رو کلیک کنید.







<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]