۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

 




تعدادی از خودروهای شخصی با نمره‌های استتار شده، توسط گشت نیروی انتظامی اسکورت شده و نیمه شب‌ها به تخریب بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری به جز دکتر احمدی‌نژاد می‌پردازند.
از ساعت یک بامداد که سطح شهر کاملا خلوت می‌شود تعدادی از خودروهای شخصی که توسط ماشین‌های گشت نیروی انتظامی اسکورت می‌شوند، با حرکت در میدان‌ها و خیابان‌ها به تخریب و پاره کردن بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری به جز رییس‌جمهور فعلی می‌پردازند.
بنابر این گزارش، به طور نمونه در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه دو خودروی پژو و پراید از این گروه که با دو سمند نیروی انتظامی اسکورت می‌شدند، در میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر و میدان فاطمی به پاره کردن و تخریب بنرهای تبلیغاتی کاندیداها مشغول بودند.
در این زمان برخی شهروندان با مراجعه به این گروه از افراد، علت این اقدام را جویا می‌شوند و می‌پرسند: «اگر اقدام شما قانونی است، پس چرا نمره اتومبیل را استتار کرده‌اید و اگر اقدامتان غیرقانونی است، چرا نیروی انتظامی شما را اسکورت می‌کند؟ واگر هم این بنرها غیرقانونی، است چرا به بنرهای آقای احمدی‌نژاد کاری ندارید؟»
در این هنگام افراد لباس شخصی که به تخریب بنرها مشغول بودند، این شهروندان را تهدید به دستگیری می‌کنند و مامورین انتظامی با دخالت در موضوع مدعی می‌شوند که لباس شخصی‌ها از پرسنل فرمانداری هستند.
با پی‌گیری‌های خبرنگار «آینده»، یک منبع آگاه در فرمانداری تهران با تکذیب شدید دست داشتن در این اقدامات گفت: اکثر قریب به اتفاق پرسنل فرمانداری با این‌گونه اقدامات مخالفند و محال است در آن مشارکت کنند، اما برخی اخبار غیر‌رسمی حاکی از عقد قرارداد فرمانداری با یکی از نهادها برای انجام این‌گونه اقدامات است.
گفتنی است خبرنگار «آینده» توانست شماره پلاک استتار شده خودروهای مذکور را به دست آورد که شامل خودروی پژو به شماره 631 ق 66 ایران 33 و خودروی پراید نقره‌ای به شماره 359 ه 14 می‌باشد.





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]