۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

 

اعظم طالقانی: احمدی‌نژاد حيثيت نظام را لكه‌دار کرد


دبيركل جامعه زنان انقلاب اسلامي با انتقاد شديد از نحوه سخنان محمود احمدي‌نژاد در مناظره‌اش با ميرحسين موسوي گفت: سخنان احمدي‌نژاد حيثيت نظام را زير سوال برد.

اعظم طالقاني در گفت‌وگو با ايلنا با اشاره به مناظره ميرحسين موسوي و احمدي‌نژاد گفت: در حالي كه بزرگان نظام بر آرامش فضاي كشور در آستانه انتخابات تاكيد مي‌كنند متاسفانه سخنان احمدي‌نژاد موجب ملتهب شدن فضاي كشور شد و اين به مصحلت نظام وكشور نيست.

وي افزود: احمدي‌نژاد بدون كوچك‌ترين اشاره منطقي به انتقادهايي كه بر عملكرد اقتصادي‌اش وارد است، سعي در ايراد اتهام به شخصيت‌هايي كه در اين كشور و در زمان حضرت امام و مقام رهبري مسووليت داشتند كرد و مطمئناً تهمت به مسووليني كه در زمان حضرت امام ومقام رهبري مسووليت داشتند به نوعي زير سوال بردن تمامي ادوار مختلف بعداز انقلاب است.

فرزند آيت‌الله طالقاني در ادامه خاطر نشان كرد: احمدي‌نژاد چگونه حاضر مي‌شود به شخصيتي به مانند آقاي هاشمي رفسنجاني كه در سال‌هاي قبل از انقلاب زندان رژيم شاه را تحمل كرده است اينگونه تهمت بزند؟ آيا ايشان خود يك روز به مانند آقاي هاشمي در زندان بود.

وي ادامه داد: من هم در طول اين 30 سال از بسياري از مسائل محروم بودم ولي هيچ‌گاه اجازه ندادم به خاطر محروم بودن از مسائلي كه حق من بوده است كشور و نظام را زير سوال ببرد ولي متاسفانه احمدي‌نژاد به خاطر برخي از حب وبقض‌ها با طرح اتهامات واهي به حيثيت نظام لطمه زد.

طالقاني در پايان با به آرامش دعوت كردن طرفداران كانديداها تاكيد كرد:‌ من در اين شرايط خطير كشور از تمامي هواداران كانديداها مصرانه مي‌خواهم از هر گونه درگيري و ايجاد تنش خودداري كند.





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]